nazlizci hiç mahfolmayın ben ağlamaktan helak olmuştum, bizim de ertesi gün doktorumuz tekrar bakmıştı hatta açıklık olsa ben bu haftaya kadar kesin görürüm demişti. Nitekim perinatolog da bir şey görmedi hatta biz perinatoloğa 2 kez gittik, bi 17.haftada bir de 21.haftada kesin olsun diye. Sadece 28.haftadan sonra daha dikkatli olmak gerekiyormuş. Gelişimi de iyi bebeğimin. Şuanlık bir sıkıntı yok çok şükür. Siz de detaylı ultrasona girdiğinizde sorun olmadığını göreceksiniz…🙏🏻🙏🏻