Merhaba casual cadillac trona bebek Arabası kullanan var mı?onu almayı düşünüyorum bebek arabası bizim için çok önemli değil çünkü bulunduğum yer dolayısıyla arabasız ve eşim olmadan pek dışarı çıkamıyorum.Arabsmız da baya geniş 1.5 2 sene bizi idare eder mi sizce? En fazla eşimle birlikte yürüyüş yapabilirim o yüzden çok çok iyi birşey almayayım dedim bunun da fiyatları 2.200 civarı.Kullanan varsa yorum yapabilirse çok mutlu olurum🙏