Nurcakmakk Günaydın Arkadaşlar bodrumda olup gittiği doktorundan memnun olan var mı acaba yardımcı olabilir misiniz ?
morusevenanne Nurcakmakk nasıl olur 2 arkadasım da aybala da dogum yaptı biri ocakta yaptı dogumu maşallah çok güzel oldı dogumda perine masajı yaptı dogumhaneye bile indirmedi odada yaptırdı ve çok ilgileniyor dogum sonrası korsesine kadar
Nurcakmakk morusevenanne demekki kişiden kişiye değişiyor canım benim arkadaşım hiç memnun kalmamış o yüzden bende başka doktor bakıyorum