Merhaba kızlar , dün ikili test ultrasonda bakılırken bebeğin eşinin çok aşağıda olduğunu gördüler.Düne kadar kendş doktorum böyle birşeyden bahsetmemişti. 20.haftaya kadar yukarı çıkar merak etme dedi bakan doktor da. Böyle bir durum yaşayan var mı, boşuna mı panik yapıyorum şu anda? Hareket kısıtlaması yapmama gerek var mı?