Cemrece bizimde 13 günümüz fln kaldı,şu an virüsün tam azdığı zamanlar ama bende hatıra kalsın diye yaptırsammı diye düşünüyorum 🤔
100adet foto çekimi 400tl,odada anne yatağı ve bebek beşiği süslemeye de 250tl diye broşür gördüm ,bunlar en uygun fiyatlı paketler 😬
Daha konuşmadım,kimse gelmicek ama fotoğraflarda güzel anı kalır bence🤗