tugbacim ben ikili üçlü yaptırmadım canım direk bu testi yaptırdım , detaylıda bebeğin bağırsağında parlaklık çıkmıştı ama çok şükür sonuçlar temiz geldi . Ben kafamda soru işareti olsun istemedim içim rahat etsin diye tercih ettim takıntılı bi yapım var çünkü hamilelik bitmezdi yoksa bana . Zaten kolundan bir kan alıyorlar o kadar 7 günde çıkmıştı benim sonucu , sende hayırlı haberler alırsın inşallah 🤲🏻 Bu arada sen neden tercih ettin ?