Hediyeserkan Bugün kontrolümüzü olduk. Devlet hastanesine gidiyorum. 1600 gram olmuş. Duruşu baş aşağı imiş. Bu haftalarda pozisyonu böyle olup dönen var mı acaba. 1 ay sonra tekrar gel dedi doktor. Çok uzun ara ama devlette böyle sanırım.
Merve8494 Hediyeserkan döner daha canım ben 27 de gittim baş aşağıydı 2 gün sonra bi daha var kontrolüm 29+6 olucam bende gittiğimde bakalım nasıl duruyor
Asude967 Hediyeserkan sizinle aynıyız nerdeyse bizde 28 de gittik baş aşağıydı ve doktorum şuanki durumu dedi değişir sürekli dedi bn özelde olduğum halde biray sonra gel dedi herşey yolunda zaten ortalık fena çıkma evden dedi
aysedemirucar Bebek bu ya döner döner durur bir sağda bir solda bir baş asagi bir kafa yukarı sonuçta balık gibi suyun içinde hareket eden varlık Dr.banu çiftçi bu konuda çok açıklayıcı videoları var gayet normal yani