Kızlar bebeğim için kanguru Akçam fakat dışarda bu kış günlerinde kullanırken ne giydircem bilmiyorum. Kapalı alana girince terlememeli dışarda üşümemesi gerekiyor . Astronot tulum önerdi doktor ama onda da rahat edemeyebilir kalın ve şişik sonuçta . Sizler ne yapıyorsunuz