A-F-B Rabiakaraaslan benim bebeğim asagıdaymıs hap olarak kullanıyorum doktor erken doğum olmasın diye bi ay kullanıcaksın dedi🤷🏻♀️
Suzii-90 Rabiakaraaslan bende tüp bebekle hamileyim 18.haftadayim baştan beri kullanıyorum günde 3 den 2 ye sonrasında 1 e düştük ve serklajliyim faydası var yani bende vajinal alıyorum sadece biraz su gibi akinti oluyo başka yan etki yaşamadım
A-F-B Ssmmra canım üzülme ya çok stres yapma o önlem amaçlı illa erken doğum olacak diye bişey yok ağır kaldırma temizlik yapma hergün yat dinlen
Ayazzzzzz Rabiakaraaslan kanamam olduğu için 5 aydır vaginal kullaniyorum. Yan etkisi derken neyi söylemek isdediyinizi anlamadim canım.
Rabiakaraaslan Ayazzzzzz yanma falan oluyorumu diye sormak istedim aslında ama ikinciye kullandım gün içinde öyle bir şey olmadı bendede
Miniiikkkkka Ben vajinal kullanıyorum 2 gün sonra 1 ay olacak ama artık kullanma dedi doktorum çok şükür ki . Ama ben araştırdığımda ağızdan alınca hasta yaptığını halsizlik baş dönmesi gibi şikayetler okumuştum bence vajinal yoldan daha etkili
Ayazzzzzz Rabiakaraaslan yok yanma olmuyo. Belki alerji falan vardir, ya mikrop mu diyolar ne işte ondan. Doktoruna söyle yandiğini o napicağini söyler canım.