Hmdsnsy ArasisMom kuzm pazartesi sezaryen oldum dün cıktık ikimizde iyiyiz cok şükür biraz agrılarım var onlarda gecerse daha daha iyi olacagm 🥰 sen nasılsın dikişlerini aldırdın mı
ArasisMom Hmdsnsy Yapıştırma yapmışlar canım dikiş aldırma yok. Hadi gözünüz aydın sağlıcakla büyüsün yavrularimiz🥰