Dareyn Merhabalar Kızlar Nasılsınız 🌸 Hamilelik nasıl geçiyor… İşin ilginci benim ara ara sabah kusmalarım harici herhangi bir sıkıntım yok çok şükür 💕 Tabii bir de uykusuzluk 😴 Kaçıncı haftaya girdiniz 🌸
Sevilay7 Dareyn 16+3 olduk bulantı kusma olmadı hiç bel agrısı var bi cinsiyet öhrenmefik daha sizin cinsiyet bellimi 🥰
Saree1 Dareyn hamd olsun 13 haftalık olduk ama zaman geçmiyor sanki, bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime 🥰👶🏻
Alinamoms Emel38 sizinle günümüz bile aynı bugün bende 14 oldum 😊 ama ara ara kasık ağrım oluyor. Siz magnezyum kullanıyomusunuz.? Sizinde böyle kasık ağrınız oluyor mu.? Saplantı gibi.
Emel38 Dareyn 1-2 haftadır rahatız.sabah mide bulantısı ara ara oluyor, birde acıkıyoruz 1-2 saate bir.gaz sorunumuz oluyor..bin şükür iyiyiz 😊
Dareyn Sevilay7 Evet Birtanem 14.haftalık iken öğrendik Erkek cinsiyeti 🌸 Ama göstermemişse kız olabilir belki🤗
AycanAycan19 Sevilay7 bende 1y+1 ayni sekilde bas agrisi disinda pek bi sikayetim yokk persembe ogrenicez bizde nasipse.🤲🦋💜
AycanAycan19 Sevilay7 bn 12. Haftamda gitmistim soylemedi bnde sormadim erken diye 16 da gel dediler ayrintili icin randevu vercekler sanirim 3 lu ye gerek yok dediler persembe gidince sorcam bakalim🤩 sabah bulantilarim oluyo ara sira o da onun haricinde ilk haftalarimda bel agrim olmustu suan iyiyim cok şükür
Rumeysagnc Dareyn bende 15+1 haftalık oldum bulantı kusma devam su içememek devam yani önceki haftalardan daha kötü geçiyor diyebilirim
inocan Dareyn 16+4 üz çok şükür bi sıkıntımız yok 🥰 4 lü tarama yaptırdık Perşembe günü sonuçlarını alıcaz. Bize dua edin lütfen 🙏
Emel38 Alinamoms Demir, folik asit ve vitamin hapı kullanıyorum..lavabo ihtiyacım olunca oluyor o batma.birde üşütünce gaz olunca oluyor..