Snszasla bende 30 haftalığım. Pazar gündüzden beri benimde kasılmam var. Ama ne bel ağrım ne kasık ağrım var. Karnım taş gibi oluyor mesela 10,20 saniye sonra kasılma bitiyor. Dün sabah nst girdim bir şey çıkmadı. Ama ayağa kalkınca yürüyünce karnım taş. Yatınca uzanınca karnım normal. Doktor 2 tane ilaç verdi progestan ve nidilat diye bir ilaç verdi rahmin biraz yumuşasın dedi. Ama yinede korkum var.Benimde akıntım çoğaldı. Sarı gibi yeşil gibi ama kötü koku yok. Zaten erken doğum riskim var hedefim 36,37 ama nasip bakalım.