Deletedmom15 ben 83le hamile kaldım şimdi 89 90 civarındayım çok kilo almadım ama dar giyinmeyi hiç sevmem normalde bile 2 3 xl alırım kıyafetlerimi. Waikikiden alabilirsin? Normal yada hamile olanları da 3xl kadar bulunuyo. Ben normal pijama aldım sonradan da kullanabilmek adına hamile yada lohusa bi şeysi almak istemedim 🙂 isim değişikliği ile ilgili bi kaç ay önce bi başlık vardı, moderotörler istediğiniz ismi yazın değişitirelim diye yazmışlardı.