glnzem aynı haftalardayken bende aynı durımdan korkuyodum çünkü en sevdiğim yatış şekli de yüzüstüdür 🙈 amaaaa şimdi 37+6 olduk kızımla, zaten bebiş büyüdüğünde istesen de yatamıyosun öyle. Hatta ben mümkün olduğunca soluma yatmaya çalışıyorum ama bazen sol bacağım çok ağrıyo ve dönüyorum, sağa döndüğüm anda tepikler başlıyo hoooop tekrar sola dönüyoruz 😍 doktoruma sorduğumda zaten bebek izin vermez alanı daraldıkça demişti. Tabii yine de dikkatli olmaktan zarar gelmez. Tek taraflı olan hamile yastıklarından edinebilirsin belki? Bacak arasında o olunca dönerken hafif de olsa ayılıyosun farkına varıyosun uyku arasında 🤗