Arifcaninannesi Kızlar 10+3 haftalik gebeyim bu aralar türk kahvesi şekersiz içiyorum günde 5 fincan felan normalde hicmi hiç sevmem ama çok canım çekiyor bir zararı yoktur umarim
sue92 Arifcaninannesi 5 fincan çok çünkü gebelikte maksimum günlük 150ml kafein tüketiliyo. Sizin baya aşıyo bu sınırı🤷🏻♀️
Bubuseli Arifcaninannesi ayy naptın sen günde 5 fincan nedir kafein bebek icinn cok zararlı günde bir defa olsa tamam ama 5 resmenn çok kötü bir durum
Busra34gms Arifcaninannesi 5 mi naptın sen 1 fincan bile gün aşırı için diyorlar dikkat et kafein zararlı sonuçta gebelikte belli bi oranı var çok fazla içiyorsun ben şahsen çok severim ama ayda yılda bir içiyorum korkumdan
sue92 Busra34gms ben de çok severim ama haftalardır ağzıma bile sürmedim. Psikolojik sanırım hiç canım istemiyo👶🏼 31+6 olduk bugün.
Zlm4141 Arifcaninannesi günaydın canım hayırlı olsun 5 fincan çok fazla Demir eksikliğinden öyle oluyor normalde bende hiççç sevmem ama hamileliğimin 4. Ayından itibaren canım çekmeye başlamıştı günde 1 fincana müsade etmişti doktorum Demir hapı verdi yetiyordu 1 fincan sende fazla tüketme bence
Arifcaninannesi Zlm4141 cnm bende hem B12 iğnesi hemde decavit kullanıyorum ama mutfağa gitsem bile o koku geliyor dayanamiyroum
Busra34gms sue92 valla canım istediğinde biraz süte katıp içiyorum okadar bile bile de zararlı bisey yemek içmek bilmiyorum yani
Cemrenur Arifcaninannesi kafeinsiz kahve için. Gano classic kahvesi sekersiz türk kahvesi gibi tadı. Onu içiyorum ben doktorumun da onayı var. Istediğim kadar içiyorum 😂🤣
Nesse86 Arifcaninannesi Kahve hamileligin ilk üc ayinda hic tüketilmemeli.3.aydan sonrada günde 1 bardak ,5 bardak nedir ya o cocuga zarar veriyorsunuz doktor nasil birsey demiyor hayret.
Aynrgkagc Arifcaninannesi siz aşırının aşırısı tüketiyorsunuz bebek zaten sizin kan degerleriniz ile besleniyor siz kahve ile kendinizde kansızlık ve demir eksikliği yaratıyorsunuz ben ilk 4 ay huc icmedim suan 1 kahve fincani iciyorum gunde 19+6 haftalık hamileyim dikkat ettigim halde cok fazla kansızlık ve demir eksikliğim var dikkat edin derim
Cemrece Arifcaninannesi Cokk fazlaa 😅 Ben de hamilelikten once gunde en az 3 fincan icerdim hamile kaldim ay ben bi sogudum kahveden herkes sasirdi 😁😁 Simdi hic aklima gelmiyo hafta da bir falan belki 😅 Doktorlar gun de bir fincani gecmeyin diyor bilginize 🌸
Danlacan Arifcaninannesi bana doktorum günde bir fincanı geçmesin dedi kahve ve çayda bende normalde çok içmem ama sürekli canım çay istiyor onun yerine meyve suları sıkarak geçiştirmeye çalışıyorum ☺️
Gzdsrm Canim bana tas catlasin haftada 2-3 fincan verdi dayanamayip 4e ciktigim oluyodur ama haftada gunde 5 cok cok fazla