Secil_31 Merhaba arkadaşlar,covid-19 sonrası bebeğini görmeye gidenler var mı?Ben daha gidemedim karantinadayım 15 haftalığım.Ama çok merak ediyorum en azından bu süreci geçirip bebeğini görenler kaç haftalık ve nasıl olduklarını yazarsa biraz kendimi iyi hissederim diye düşündüm 🙏
Oykuaygun Secil_31 ben 10 haftalıkken covit oldum 13de gittim gayet sağlıklıydı çok şükür şimdi 17.haftadayız🙏🌼
Fstkcshp Secil_31 geçmiş olsun öncelikle. yaklaşık 3,5 hafta önce pozitif tanısını aldık eşimle. O sırada 28 haftalık hamileydim. Negatif olduktan sonra kontrole gittim 30. Haftama denk gelmişti. Bebeğin gelişiminde bir sıkıntı olmadı çok şükür. Stres oluyor insanda haliyle hep geçecek diye motive edin kendinizi bazen zor oluyor gerçi kendine söz geçirmek hamile olunca ama sakinliği kaybetmeyin . İnşallah sıkıntısız atlatırsınız.
Secil_31 Oykuaygun çok güzel 🙏 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.bu arada cinsiyet belli oldu mu sizin benim şuan 15+2 cuma günü kontrole gideceğim inşallah belli olur :)
Oykuaygun Secil_31 evet 13.haftada belli oldu erkek dedi doktorumuz. ☺️ Amin inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın bebişini 🙏🙏
spaceship Hepinize geçmiş olsun kızlar, nasıl atlattınız bu süreci… 31 haftalığım, hastanede yatıyorum şu an. Covidle ilgili çok az tat koku kaybı, 37 ateş var. Nst de sancım çıkıyor bu yüzden kontrol altındayım..
Secil_31 spaceship çok sağol canım sana da geçmiş olsun 🙏 bende de tat ve koku kaybı oldu sadece.Evde karantinadaydım bol bol sıcak şeyler içtim,C vitamini aldım bir de doktorumun verdiği vitaminler vardı onları içtim.Bu şekilde atlattım testim negatif çıktı.Ama koku kaybım tam olarak yerine gelmedi %60 kadar geldi keskin kokuları alamıyorum.
spaceship Secil_31 kaç gün sürdü acaba sizinki ? Ben kan sulandırıcı kullanıyorum ve antibiyotik başlattı doktor hastanedeyim…
Secil_31 spaceship bende koku kaybı pozitif çıktıktan sonra 8. Gün gibi çok az gelmeye başladı halen de koku seviyesi değişmedi tamamı gelmedi uzun sürüyormuş bazılarında geç geliyormuş.14. Günde test yaptım karantinam bitince negatif çıktım
spaceship Secil_31 anladım, teşekkürler yanıtınız için. Benim cumartesi hafif koku ve tat kaybım başladı. Pazar da devam edince test verdim pozitif çıktı. İşte pazartesi hastaneye yattım şu an hastanedeyim. Ama koku ve tad geri geldi yüksek oranda. Kendi terimin kokusunu bile alıyorum öyle söyleyim 🧐 ateş 37.1. Biraz da sancı çıkıyor nst de ara ara, korkutan kısmı sancı çıkması…
ece_2206 Secil_31 benim de sizin gibi belirti gösterdi ben de şuan 22 gün oldu koku alabiliyorum ama sürekli bir burun tıkanıklığı yaşıyorum koku kaybı da yüzde 60 geri geldi kalıcı birsey değil sanırım bu koku kaybı?
Zeynep_cagdas spaceship canım ben covid olmadım ama 1 hafta hastanede yattım sancı yüzünden. Hiç merak etme doktorlar ne yapıyor ediyor sancıyı durduruyorlar. Benim sancım 100 bile çıkıyordu yatarken. Hatta kanamam oldu bu sebepten rahim ağzım biraz kısaldı vesaire ama sancıyı durdurdular taburcu oldum. Ben de 31deydim. Seni kadın doğumu da takip ediyor değil mi? İlça ve serum veriyorlar sancı için. Sakın stres yapma.
Secil_31 spaceship koku hissinizin gelmesine sevindim:) 🙏 inşallah bir an önce hastaneden de çıkacaksınız hep olumlu düşünün tekrar geçmiş olsun 🌺
Secil_31 ece_2206 geçmiş olsun 🌺 kalıcı olduğunu düşünmüyorum bizim ki az da olsa geldi ise bence zamanla düzelebilecek bir durum olduğunu düşünüyorum. Benim de ara ara sabahları özellikle tıkalı oluyor sonra açılıyor. Koku gelmeyeni hiç duymadım er ya da geç geliyor inanın bizimde illaki gelecektir.
ece_2206 Secil_31 benim de sabah tıkalı oluyor bu dönemde KBB ye gitmek de istemiyorum zaten yeni atlattık
Secil_31 ece_2206 zaten gitsek bile onlar da koku testleri yapacaktır, teknolojik açıdan bir tedavileri vardır diye düşünüyorum bir ara araştırmıştım.Ama bir nebze koku alıyoruz ve koku kaybı hiç gelmeyenler var onların durumu daha zor inanın.Ben biraz daha bekleyeceğim oldu ki hiçbir değişme yok KBB ye giderim belki
Secil_31 Fstkcshp haklısınız çok teşekkür ederim ,kendimizi umursamıyoruz bile bebeğimiz öncelikli oluyor ve yaşadığımız bu süreçte gerçekten çok zor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🌺