Fatmanur-3 Daha dün hamile olduğumu öğrendim. Çok güzel bir duyguymuş gerçekten. Bugün doktora gideceğim, Sizin bu süreçler nasıl geçti. Nasıl etkileri oldu. Şuan arada gelen bir bulantım ve sık sık idrara çıkma durumum var 🤷🏼♀️🥰
hazal2131ds Fatmanur-3 gözünün aydın allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Önce kese görünecek 5. Haftada falan 7. Haftada bebiş. Sağlık ocağında kan ver istersen.
Deneyces26 Fatmanur-3 hayırlı uğurlu olsun canım benım kım bilir annelik nasıl yakışır sana maşallah 😇 Bende 9 haftalık hamileyim şu an şükür bende benim bulantım var ama kusma yok wc zaten kanka gibi olduk git gel artık bıktım. Baş ağrısı var bacak tabiki her anne de farklı belirtiler oluyor bende 8 haftalıkken gittim hem bebeğimi hemde kesemi gördüm şükür iyiydi.
Hamileyim-mutluyum Cinarinannesii_ Teacher-mom canım kime göre neye göre yüksek herkesin haftası aynı olsada kan değeri farklıdır üstelik kan değeri ile haftanın bir ilgisi yok diyor doktorlar haftayı son adet tarihine göre hesapla streste yapma lütfen düşük olması sıkıntı yüksek olması iyi bakarsın belki bebişler ikizdir Rabbim hayırlısını versin içini ferah tut😘
Seher112 Hamileyim-mutluyum aynen kanla belli olmuyor ikiz benim hep 5 katı 5 katı arttı ama tek bebeğe hamileyim😅