Daha önce 3 kaybım olduğu için bu hamileliğimde çok korkuyorum . 4+3 günlüğüz . Diğer 3 gebeliğim de 6. Hafta dolunca sonlandı . her lavaboya gitmemde acaba kan gelecek mi diye peçeteye siliyorum allahım korusun düşüklerim olacağı zaman yaşadığım ağrı geliyor bazen . Belden kalçaya ve bacaklara vuran bir ağrı . belim sanki böyle parmağınız ağrır çıtlatırsınız ya bel kemiğim aynen o şekilde akşamdan beri . Hamileleri duası kabul olurmuş bana da dua eder misiniz 7 yaşındaki oğlum son kaybımda üzülmüştü bu kezkalp atışı duymadan ona söylemeyeceğiz ama sanki hissetmiş gelip gelip bana sarılıyor karnımı okşuyor dün elini karnıma koydu ben zikir çekerken o da içinden dua etmiş amin diyor anne inşallah doğum günüme Allah duamı kabul eder kardeşim gelir diyor doğum günü de Şubat 19 . İnşallah kardeşi tutunur bize benim doğum günüm de 1 Ocak belalarla geçen 2020 den sonra 2021 in en güzel hediyesi olacak yavrum bize.