Arkadaşlar öncelikle sakin olun . Son haftalarda yer kalmadığı için bebek artık daralıyor sıkılıyor içerde ondandır sizi uyuşmaması sancı olsa öyle hani uzanınca geçmez . Sürekli ve tekrarlı olur. Kendimden biliyorum ilk bebeğimde öyle olmuştu su ve nişan gelmeden bence hastaneye gitmeyin çünkü hastane ortamı biraz heyecan yaptırıyor insana . Allah yarrımcnız olsun tek avazda kurtulun inş . Heyacan yapmayın sakin olun gerekirse ılık duş alıp sağ tarafınıza yatın