Iraz oluyor canim arada oyke benimde tam üç kısmından kucuk kucuk sivilce ucu gibi şeyler dökülüyor soyulur gibi doktor oyle olunca elleme çatlayıp soyuluyor diyordu bide bir kaşınıyor deliriyorum oğlumda sol gogsumu verirken ağlıyordum hıçkıra hıçkıra cok canim yanıyordu cok veremiyordum oda sol gogsumu almadı simdi 2 ye hamileyim buda ikisininde vermek istiyorum ama gene oyle olur diye korkuyorum bende lahsinoh kullanırdım ama o zaman doğumdan sonra kullandım önceden aklıma gelmemişti bundada simdi kullanmaya baslicam 3 aylığı açayım kaşınıyor ve çatlıyor ilerlerse belli gene xok canımı yakıncak