Merhaba, bende 20.haftaydı sanırım detaylı ultrasonda bebeğimin beyninde kist ve kalbinde parlaklık göründü. O an başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü sanki bende internetten down sendromuyla ilgili şeyler okudum ama doktorum ikili tarama testlerimin çok normal çıktığını öyle bir durumda bu bir iki belirtiden daha fazlasına ihtiyaç duyulduğunu söyledi. Ama içim hiç rahat değildi sonra fetal eko yaptırdım kalbine detaylı bakan bir cihaz. İnan hiçbişey çıkmadı ve beynindeki kistlerde 4-5 haftada kendiliğinden küçüldü. Doktorlar en ufak gördükleri ihtimali bile söylüyorlar çünkü ileride bir problem olması durumunda zor durumda kalabilirler. Tabi bide en ufak kötü bir teşhiste bizim ne yaşadığımızı bir sorsalar. Daha endişelenmek için çok erken şimdi bakıyorum boşuna sıkıntı yapmışım kendime. Kötü şeyler okuyup kendinizi ve bebeğinizi strese sokmayın hiç. Bebeğiniz küçücükte olsa o çok güçlü bir yolunu bulup iyi olacaktır sizde moralinizi iyi tutmaya çalışın. 🙏🏻