Canım 18.haftada öğrendim bende ve detaylı da da çıktı. Sol 6.1 sağ 5.9 du detaylıda ki doktor tek başına bi risk olmadığını söyledi. sonra 28. Haftada gittiğimde sol 10.5 sağ 5.5 düşmüştü. Memlekete geldim doğum için burdaki doktorum asla kafama takmamam gerektiğini çoğu çocukta görüldüğünü doğumdan sonra geçtiğini anne karnında müdahalesi zaten yok strese sokma yalandan kendini doğumuna doktor girecek kontrol edilcek ona göre eğer devam ederse ilaç denildi. Oda olmazsa doğum sonrası bi süre kontrol edilmesi. baya yaşlı açıkcası tecrübesine güveniyorum hatta en son geçen hafta gittiğimde sordum artık sorma bence dedi. Bende artık düşünmemeye çalışıyorum çünkü detaylıya gidene kadar ki o 2 hafta çok ağladım çok yıprandım. Bebeğide daha çok strese sokmaktan başka bişey değil. Sana da tavsiyem doktorun takiplerinde bi risk görmediği sürece strese girmemen çünkü hamilelik zaten başlı başına bi psikoloji geçirebildiğin kadar mutlu geçir. Ben hamileliğimin başından beri aşırı derecede pipirikli davrandım ilk gebelikdi. Ne paketli gıda yedim ne zararlı bişe içtim. Son haftalara doğru artık saldım. Yavrularımız rabbimize emanet 37 haftalık olduk biz