begum1 Bu Gün kasık agrısı için doktora gitmiştim 15 haftalıgınız doktorum Sağlıklı görünüyosunuz İnşallah kızınız olucak yüksek ihtimalle dedi 💜😍🐣sağlıkla gel güzel kızım 💜
Gulsurmeli begum1 umarımm bende yarın böyle bir post açmış olurum cinsiyetini öğrenicem bende yarın inşallah gösterirse heycandan uyuyamıyorum 🤷🏻♀️😂😂
begum1 Gulsurmeli boll boll çikolata ye doktorun yanına girmeden 😁😁 hareketleniyor bebiş içeri de o sırada gösteriyor cinsiyeti 💜 Sen kaç haftalıksın canımm
Gulsurmeli begum1 12+2 büyük ihtimalle görünmeyecek biliyorum ama ilk gebeliğim olduğu için bir ümit belkii ucundan gösterir diyorum 🤭😂😂😂
Ecemmira Ben daha 9 haftalıktım doktorum bu kız olucak dedı. 14. De netlestrdı 🥰🥰😍 Rabbım ısteyen herkese nasıp etsın
Gulsurmeli begum1 kuzum kız olabilir dedi ama pekde emin olamıyorum bu dediğimi sayma dedi ama bendende bir heves bir heves anlatamam sana
begum1 Ayskem Çok nadir böyle tatlı canım çekiyo 😂 kızım olucak Allah nasip ederse 🙏🏼 çokda inanmak istemiyorum aslında bu tatlı ekşi muhabbetine 😇