Sena1k Kızlar regl olcakmış gibi karnım kasığım daha doğrusu ağrıdı tuvalete gittim ve kahvemsi pembemsi leke geldi hafif hafif ağrılarım var hala sizce nişan mı hemen hastaneye gitmelimiyim ne yapayım
ikizminikler Sena1k nişan olabilir de nişan gelince bebek hemen gelmiyor ki 🤷🏻♀️ Bir haftayı bile bulduğu oluyormuş su felan gelmediği sürece sıkıntı yok sizde iyiyseniz
ikizminikler Sena1k bi duş alın doktorla iletişime geçebiliyorsanız geçin sancı kasılma artarsada gidersiniz