Kuzumm55 Simdi birşey soracağım idrar testi yaptım ve onda silik cıktı Kan testi de yaptım ama ondada 3,4 cıktı ne yapicam ben hamilemiuim degilmiyim
minnakmina Kuzumm55 kan testini ne zaman yaptınız çok erken yaptıysanız çıkmamış olabilir tekrar kan verirseniz tam sonucu alırsınız
Busra34gms Kuzumm55 normalde daha yüksek çıkması lazım canım adetinin geçmesine göre çok çok düşük bi değer
sevimlieyuboglu61 Kuzumm55 normalde düzenli adet görüyor musunuz ? Kan tahlimine göre gebelik gözükmüyor ama 2 gün sonra tekrar kan verip emin olunuz
Almla Benm de sat 22 kasm ama dünden beri kasıklarm da bir baskı var test yapıp hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum 😪yoruldum her ay tek çizgi görmek den
Busra34gms Kuzumm55 sen yinede bi doktora görün istersen geç döllenme gibi durumlar da olabiliyor hakkında hayırlısı olsun inşallah rabbim hayırlısıyla nasip etsin