Sena1k Kızlar az önce hafif regl ağrısıyla uyandım tuvalete kalktım ve pembemsi kahvemsi lekelenmem oldu hafif hafif adet sancısı hibi sancıda var kasık bölgesinde bugün randevum var 3 te aslında beklemeli miyim yoksa gitsem mi gelen nişan mıydı 🙈
Ozge5353 Sena1k Canım henüz doğum yapmadım ama burda okuduklarım kadarıyla gelen nişan. doktorunu ara mesai saati başlayınca duruma göre gel derse 3ü beklemezsin sancın varmı? nişan gelir gelmez hemen doğumda başlamaz çünkü sen genede gitmeden hastane cantanı kontrol et derim ben
B0220 Sena1k Allah yardımcın olsun canım inşallah 🤲🏻♥️ Muhtemelen nişan geldi Sakin soğukkanlı ol çantanı kontrol et sıcak bi duşunu da al bismillah deyip çık evden sağlıkla gelin inşallah 🥰🤲🏻♥️
Sena1k Ozge5353 mesaj attım ama cevap gelmedi numarası yok dm den haber verdim sancım regl sancısı gibi hafif hastaneye 40 dk uzağım o yüzden gitsemmi kararsız kaldım
Ozge5353 Sena1k hastaneyi ara canım onlar ulasır mutlaka doktoruna yada erken git 9da sancın coksa smdide gidebilirsn tabide zaten ebeler muayne ediyor doktor bi doğum başlarsa geliyor sakin olmaya bak duşunu al bir git istersen