Happinessoon bende de var var tsh yüksekliği gebeliğe bağlı olarak dedi doktorum ilaç verdi aynı sabah aç karnına her sabah aynı saatte alıyorum ve en az 45 dk sonra yemek yiyebilirsin daha yeni basladim ilaca bende 50 mg 4,66 cikmisti tsh degerim ilac dengelir azaltir dedi doktorum korkulcak bisey yok eger ilaci kullanmaz ise kotu olur dedi ve her ay test istedi ona bakıp hamilelik boyunca devam edebilirsin bebege hicbir zarari yok dedi hamilelik bitince birakicaksin ilaci cunku tamamiyle gebelikle alakali cunku bebegimizle herseyimizi paylasiyoruz ya o yuzden canim cogu kisi kullaniyor yuksek cikanlar ilaci kullandigin surece cok iyi yeter ki saglikli olsun bebislerimiz🙏🏼😇🙏🏼