smyra32 Kizlar 4 gibi nişanım geldi.. geceden ağrılarım vardı şuan 5-7 dk arası giriyor.. şimdiden zorlanıyorum bana dua edin lütfen.. çabucak sağ salim kucagima alayım🤲 Rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayr
Anne11111 smyra32 bende hastanedeyim yatisim yapildi aciklik 2 cm idi ama 5 dk da bir agrim var senin açıklığına baktilar mi?
Sena1k Canım rabbim kolaylık versin leke mi geldi kahvemsi pembemsi az önce bendende geldi regl olcakmış gibi hafif ağrılarım var sende benimdemi nişanım geldi
smyra32 Sena1k evet cnm saat 4 de nişanım geldi .. aksamdan çok kasılma ve adet sancısı gibi sancı vardı 3 ten sonra normal ağrıya cevirdi
Sena1k smyra32 sanırım benimde nişanım geldi o zaman 🙈 heyecanlandım 40 dakika uzağım hastaneye ne yapsam
Sena1k smyra32 kaç saattir çekiyorsun regl sancısını onun dışında bi ağrın var mı şuan benim çok hafif sancım var kasıkta dayanılcak türden bide leke oldu gitsem mi doktora sence
smyra32 Sena1k 3 saattir çekiyorum ama benim 10 dakika ağrın baslarsa git sen .. benim bugün kontrolüm vardı normalde.. kendi doktoruma görüncem ilk
Sena1k smyra32 evet benimde kontrolum var bugün ama saat 3 te beklesemmi diye düşünüyorum doktoruma yazdım ama cevap gelmedi şiddetli bi ağrım yok ama regl olcakmışım gibiyim sankii🙈
smyra32 Sena1k 3 ten beri normal yarım saate 10 dakikaya 5 dakikaya giren ağrılar çekiyorum.. şuan hastanedeyim doktoru bekliyorum..