Merhaba arkadaslar. Ben 28 haftalik hamileyim. Ve 2 gundur adet sancisi gibi sancim var. Yani soyle ben adet oldugumda sadece sag bacagimin ust on kismi agrir sancir artik neyse. Felci gibi (tovbe) hareket bile ettiremem yürüyemem yatarim yataga aglaya aglaya uyuya kalırım. Aglatcak kadr siddetli olmasa da ayni yerde sanci mevcut neden oluyodu acaba sozde de oluyor mu