Sevda6767 Kızlar ya bugün tüm gün çok kötüydüm baya bulantı vardı az önce de afedersiniz kustum. Normal midir başına gelen oldu mu bu haftalarda
znurstnKaraca Sevda6767 bende 27 haftalık oldum bugün bulantı kusma yok ama mide yanması var birkaç gündür🙄
Nisadmr2306 Sevda6767 28 haftalık olduk , 20nci haftamda bütün bulantılarım kesildi ama o zamana kadar çok kotuydum su içsem kusardim akşama kadarda ağlardım . Allaha şükür şu an miğde yanmamda yok inşallah olmaz , kel kızımız olcak 😁
Edabrkikra Sevda6767 bende 28 haftaligim 1 haftdr benimde var doktoruma sordum havalar ve bebgin baskisina bagladi normal korkma dedi seninde öyledir bence
Sevda6767 znurstnKaraca yanma oluyordu da canim birkaç haftadır ama iki gündür bulantı bugün de kusma olunca sorayım dedim. Belki bu haftalarda benim gibi olan vardır diye 🙁
Sevda6767 znurstnKaraca yarın randevum var yarına kadar dayanayim 🙁 bebeğim hareketli şükür yoksa korkardım baya
Sevda6767 Nisadmr2306 benim de 16.haftaya kadar falan sürdü. Şimdi pat diye çıkınca endişe ettim. Mide yanması olduğunda mi saçı çıkıyordu 🙂
Deryadeniz Sevda6767 ileri haftalarda bulantı dikkat edilmesi gereken bir konu. Elbette illa kötü senaryo olacak diye bir şart yok. Siz yine de tansiyonunuza baktırın ve doktora görünün.
Sevda6767 Deryadeniz Allah korusun gebelik zehirlenmesi açısından değil mi canim? Okudum da biraz belirtilerini falan tansiyonuma baktirmadim ama diğer belirtileri yok. İnşallah öyle bir şey değildir
Deryadeniz Sevda6767 evet doktorlar gebelik zehirlenmesinden en çok korkuyorlar ama tabiki her bulantı o olacak değil. İnş basit bir bulantıdır. Çok geçmiş olsun.
Sevda6767 Deryadeniz çok teşekkür ederim sağlık ocağına gidip bi kalbini dinledim tansiyon ölçtürdüm. 10.6 çıktı düşük olması ne kadar tehlikeli ve önemli bilmiyorum ama hemşire yüksek olmasından iyidir dedi.