Kdryns22 canım benim de ilk bebeğimde aynı durum oldu hemen hemen, kordon düğümlenmişti ama yine de normal doğumu zorladık saatlerce acı çektim, ama bir türlü inmiyordu bebek aşağıya. Mecburi sezeryana alındım. 42. Haftasında geldi ilk kızım o yüzden iyiydi herşey çok şükür tabi doktorun kararı da çok önemli. Normal doğuma zorlasaydı belki sonuç bambaşka olabilirdi…