doktorum tanidik ve peritanolog o yuzden başka doktora gitmek istemedim zaten kendisi çok ilgili ve alakali bir doktor benimle guzelce konuştu her şeye hazırlıkli ol dedi o yüzden elden bir şey gelmiyor yarın göreceğiz ama saatler geçmiyor tabi Allah razı olsun çok teşekkür ederim sadece buraya yazmak istedim icim rahatlar belki diye destek görünce daha çok güçlü hissediyorum kendimi ❤️