27+4 günlük hamileyim Bugün tansiyonla mücadele ettim sürekli yüksekti akşam da ne yaptıysam düzelmedi ve bütün gün bebek hareketi yok gibiydi 12:30 da acile gittik tansiyonum orada düşük çıktı şaşırdık çünkü evde ölçtüğümüzde 13/9 du neyse bebek hareketi yok diye nst istedi acil doktoru korktum çünkü çok erkendi 😔 nst bağlanması için doğumhane katına çıktık ilk defa çıktım heryerde bebek ağlama sesleri çok tuhaftı Doğumdan korkmayan ben o anbiyansta korku kapladı. Hemşire nst bağladı bağlarken de sevgilisiyle bir güzel konuştu sanki yanında hasta yokmuş gibi bana da sen burda 15 20 dakika yat gelicem dedi gitti 15 20 dakika oldu yok diğer hemşire geldi bu hiç ölçmemiş dedi bende ne demek bilmiyorum daha önce girmedim çünkü meğer kalp atışını dinlemek gerekiyormuş ve 20 dakika çöp olarak geçti ayrıca sinirledim. Sonra diğer gelen hemşire çok ilgiliydi başımızdan yarılmadı. Nst sesinden rahatsız olsa gerek hareketsiz Olan kızımız 2 saniye durmadı karnımı nasıl zıplattı o an yeniden doğmuş gibi oldum bu gece acile gitmeseydim sabah edemezdim şimdi evimize geldik kızım bir yandan tekmelerken Ben bir yandan bunu yazıyorum. Uzun lafın kısası güzel anneler hamilelikte herşey çok önemli özellikle de tansiyon Allah kimsenin yavrusunu annesinden koparmasın bu akşam ki korku bana fazlasıyla yetti kendinize çok iyi bakın. ♥️