Canım ben de 33+6 da kanamayla gittim . Erken Doğum riski dedi bana da . Bir gece hastanede yattım antibiyotik verdiler Ciğer geliştirici iğne yaptılar nstde sancı görünüyordu sancıyı durdurmak için iğne yapıldı . 10 gün istirahat et dedi doktorum zaten 10 gün geçerse kövöze girmez çünkü haftamız ileri . Yarın 35 olacağım bakalım inşallah erkenden gelmezler ama gelirse de sıkıntı değil üzme kendini bi 10 gün dikkat et dayan biraz daha inşallah atlatırsın bu süreci 🙏🏻