Mekselinda Öncelikle merhabalar 🥰 Aslında hissettiğiniz yaşadığınız normal bir durum. Belirsizlik bilinmeyen her zaman kafa karıştırıcidır ve insanı strese sokar. Ve her hamilede doğum illa ki korku yapar ufak olsa bile. Önemli olan bunun boyutudur. Biz strese kapıldığımızda bebeğimize giden damarlar daralir ve oksijen tasiyamaz bebek icin bu riskli bir durumdur. Naçizane tavsiyem dogum hikayelerini pek okumamalısınız. Çünkü orada yazan ufacık bir kelime bile sizi endiseye sürükleyebilir. Herkesin bedeni doğumu kendine özeldir. Herkes acı cekecek ya da herkes kolay normal dogum yapabilecek diye bir seyde yok. Rabbim kolaylık versin herkese ufak büyük zor bir dönemin sonucunda yorucu gecen bir olay doğum.. İnsallah sizde bir avazda ya da sezeryansa umarim en kisa zamanda toparlanıp herseye kaldığınız yerden en guzel sekilde devam edebilirsiniz.. Rabbim kolay bir dogum nasip etsin, sag salim evladiniza kavusun insallah🥰🙏🏻