Kızlar 39+2 haftalık hamileyim her an doğurma ihtimalim var o yüzden tedirginim yardım edin lütfen🙈😢 az önce biraz ıslaklıkla uyandım lavaboya gittim iç çamaşırım ve pijamam biraz ıslanmıştı idrar olduğundan şüpheleniyorum çünkü daha önce de böyle bir şey olmuştu yine su sanmıştım ama içim içimi yiyor şüphede kaldım suyum gelmiş olabilir mi sizce? Ama çok değildi ıslaklık ve devamı da gelmedi. Eğer gelen suysa nasıl kokar ve devamında ne olur? Çok soru sordum ama korkuyorum kusura bakmayın 😞