yesim-1 12 haftalık cinsiyet öğrenenler yaza bilir mi doktor tecrübesine göre mi belli olur kiminin 9. Haftada söyleyen doktorları varmış çok merak ediyorum 🤩🤨
Mervensn1 yesim-1 valla bizim kız göstermedi o haftalarda kendini 16. Haftada öğrendik umarım sizde tahminde bulunur 🌸
Tubitarlac Valla 12+4teyim geçen hafta gittim ikili tarama testi için detaylı bakıyorlar diye sanırım popo arasına baktı iki çizgi görünüyormuş kıza benziyor dedi erkek olunca üç çizgi oluyormuş sizlerde ikili taramada mı öğrendiniz net bir şekilde :)