ErNur Kızlar merhaba 3 buçuk aylık hamileyim doktorum bugün duasvit balık yağı vitamini içeren bi ilaç verdi kullanan var mı acaba bir sıkıntısı oluyor mu ?
Pinaryyim ErNur hayr canım kullan sonuna kdar bn son ay braktım bütün vitaminleri. Gelişimi önde gdiyodu diye bebegimin.
Aysehatun ErNur hayır canım sıkıntı olmaz bende 17 haftalık hamileyim balık yağı hapı kullanıyorum 👍🏻
Mosimosi ErNur kokusu çok kötü, ağızda kötü bir tat bırakıyor. Başka vitaminler de var o hapın içinde. Bir süre duosvit kullandım. Sonra sadece balık yağı olan krilom kullanmaya başladım. Krilom'un hiç kokusu yok.
ErNur Pinaryyim peki çok teşekkür ederim canım yani ilk gebelik olduğu için pek bilmiyorum sormadan da kullanmak istemedim 🙏🏻🙂
Gizemimibekliyorum ErNur Faydası var zararı yol canım. Ben de kullanıcam. Doğumdan aonra da emzirme döneminde kullanılan balık uağı var ondan alırsın. Hayat boyu gerekliymiş bu omega 3 ler
ErNur Çok teşekkürler herkese içim rahatlamış oldu rahatlıkla içebilirim artık 🙂 Rabbim razı olsun hepinizden 🙏🏻