Hanz 39+6 gecesi saat 12gibi sancım başladı ben yalancıdır dedm uyudum sonra bi uyandım 1.30da karnım taş gibi sancım var 2de 3de de oldu sonra uyuyamadm ağrıdan açılmam olmuş sabahına kalktım kahvaltı hazırladm uyandığımda kahvaltı hazırlarken de vardı sancım hastaneye gittim bi defa bile vurmadı nstde devlette doğum yaptım bu arada doktorum açıklığımı kontrol etti 4-5 cnm doğumun başlamış dedi bn bebeğe bişey olur korkusuyla gittim yatış verdi öğlen saatiydi yattım gece saat 10.30 civarında doğdu prensesim detaylı bişey anlatamıyorum dikişlerim acıyor kbkmayın 🥰