Minik prensesi 8 aralık gunu sezeryan için bekliyorduk fakat 7 aralık sabahı şiddetli bel ağrısıyla uyandım ,ve suyum gelmişti hemen eşime seslendim .valizlerimi son hazırlığı akşam bitirmistim iyikide yapmışım ;)neyse gelelim eşime suyumun geldiğini soyledim kalktı tamam dedi .ama çok şaşkin ve panikti 11 yaşındaki kızım bi taraftan makyaj yapıyor ;)bi taraftan valiz taşıyordu ben ise evin içinde eşimi arıyordum ilk once sigara içti sonra kayboldu sonta baktım banyoya girmiş sebebide ben birazdan berbere gidicem dedi ben şok sebebi ise hastane çekimlerinde resimlerde saç sakal içinde çıkmiyim dedi ;)neyse hemen yanimda kalcak çok sevdiğım bi ablam var onu aradım çunku kendi ailem uzakta ,sağ olsun abla hemen geldi o da bana yaprak sarıyormus çıktık yola yağmur yağmaya başladı içimdeki his bu gün elisam doğacak dedi saat 12.00 da hasteneye girdik 13.00 da doktor alttan muayne etti ve baskı olduğunu doğumun gercekleşicegini soyledi yatışı yapin dedi eşim abla ve kızım odayı süslemeye başladılar ben tekerlikli sandelyeye bindim gidiyorum o an eşimle vedalaşamadık çunku eşimin elinde süsler bu nereye takılcak diyip dururken beni goturduler neyse çok uzattım:)ameliyathaneye getirildim çok siğuk kanlıydım en ufak korku heyecan yapmadım ta kii… anastezi doktoru beni sinir edene kadar eğil dedi eğildim kendini kasma dedi kasmiyorum en ufak hareket dahi etmiyorum bana gerginsin deyip durdu sonrasinda iğneyi sapladı ben tabi hic canim acımiyicak ohh diyorum cunku ilk kızımda sinek ısıriğı gibi bi aciydi bunda ise dayanilmaz kemiklerimin ikiye ayrildigini hissetim tek bir yere degil 2 defa dibe inmemiz falan gibi bi seyler dedi sok çikar beni mafetti sonra bacaklarim uyuştü ve yattim doktorum geldi tek kelime ils mukkemel bur doktor 15 dk icinde elisamı çıkarttı en ufak bir gerilme asılma hissiyati bana yaşatmadı ilk kızımda resmen asılmışlardi doğumum cok rahat gecti ama sonrasi 4 5 gun cok siddetli agri yapti ,ilk kızimda hic agrim olmamisti,bizimkisi panik,heycan dolu bir dogum hikayesi oldu,bu arada cok guzel odamizi susledik,resim cekimleri yapildi,hersey cok guzel gecti.Sizlere tavsiyem,depend mutlaka diyorum alin kurtarici,sezeryan dogum ise mutlaka gecelik mutlaka bana hemen onu giydirdiler cok ahat ettim,ve mutlaka bir ısıtıci kettle diyorum,cunki benim sutum gelmedi mama icin kullandik,onun harici 2 adet 10 lu hastane cikisi,1 adet cekim icin tulum kullandim,2 tane yanimda yedek 3 lü takim vardi onlari kullanmadim,kendime 2 pijama takimi,1 gecelik aldim,1 de cekim icin gevelik bunlar yeterli oldu,sonrasi bilinen seyler,biberon,emzik,vss.benim kaldim hastane asiri sicakti,ameliyathanede dahi pistim,cok terledim,kalin pijamalara gerek yok hastaneler sicak,benim hikayemde boyle,simdi evimizdeyiz,11 yil sonra cok tatli minik bir prenses tum ailemize neşe katti…dahada uzun hikayem ama sizleri sıkmak istemedim;)