Minnakhamis Hanımlar 16 haftalık hamileyim adet olacakmışım gibi kasıklarım ve belim ağrıyor normal mi acaba ilk defa yaşıyorum bu durumu başına gelen var mı ?
Mondly Minnakhamis ağrı olması normal ama ağrı oturduğunda geçmiyorsa ağrı girdiği an eğer ayaktaysan yere oturtuyorsa direk doktora git ama ağrını sen bilirsin sana göre çok canın yanıyorsa git bi kontrol ettir
2021annesiyim Minnakhamis normal canim ben 21+4 hafligim hala kasik ve bel agrisi yasıyorum bugun bel icin ilac yazdı doktorum
paradiseeeeee Minnakhamis korkma normal bende 17 haftadayım agrılar hep var dogum yapana kadar olucak kolay mı can taşıyoruz 😇 olsun o kadar
Gizmolata Minnakhamis ben 17+6 yım hala oluyor, rahim büyüyor çok normal bu ağrılar,ağrınız olduğunuzda uzanın solunuza dönüp cenin pozisyonu alın geçiyor. Geçmiyorsa doktora gidilmesi gerekiyormuş.🥰
Minnakhamis Mondly yatınca oldu birden öyle çok şiddetli değil böyle hafif hafif giriyor ilk defa olunca korktum 🙇🏻♀️
Minnakhamis 2021annesiyim peki neden oluyormuş birşey dedi mi doktorun kontrolüme 2 hafta var daha 🙇🏻♀️
Mondly Minnakhamis pozisyonundan kaynaklıdır o zaman korkma dinlen geçer eğer geçmezse duş al yatağa yat dinlen
Minnakhamis paradiseeeeee ya ağrısında değilim de ilk gebeliğim tecrübesizim o yüzden korktum acaba birşey mi oldu diye 🙈 ama yazılanlarla rahatlıyorum çok şükür normalmiş 😌
Minnakhamis Gizmolata normal kasık ağrım oluyordu ama ilk defa böyle belimle beraber adet ağrısı gibi olunca tedirgin oldum 🙇🏻♀️ evet soluma yatınca rahatladım çok teşekkür ederim 🌼
Gizmolata Minnakhamis oluyor oluyor arada sırada banada son 1,5 haftadır daha sık oluyor rahim büyüyor bebişler sığışamıyor 😂😂