6217 Her ikisindende korkuyorum kendimi ikisinede hazırlayamıyorum nedense çok az kaldı anne nasıl olucam böyle ben cesaretsiz 😭
Ozdmrkbraa 6217 merak etme bebeğin sana fikrini sormadan çıkıp gelince her şey bi an da oluveriyor şu an bunları hiç düşünme 😌
1PrensAnnesi 6217 🥰 hazır olmana gerek yok ki zamanı gelince istediği yoldan gelecek nasılsa kimse bunu sevdiğinden yada zevkten yapmıyo olması gerektiği in yapıyo❤️
Beker 6217 bende öyleyim ve annem diyor ki sürekli kimin içinde kalmış da senin içinde kalacak öyle ya da böyle olacak bu çocuk diyor 🤣
Berfin2121 6217 sezeryan oldugumdan beri 3sene geçmiş araştırıyorum normal olursa riski olmazsa normal yapmayı düşünüyorum rabim saglıklı kazasız belasız kucagınıza almayı nasip etsin🥰