Melikeyigit Sedacengiz. Canım bebegin hareketleri de azalma vardi hisetmiyordum doktorumda tehlikeye girmek istemedi o nedenle yani suan cok sukur iyiyiz ikimizde .😊
Melikeyigit Turkan2556. Yok canım bebegimin hareketleri yoktu benimde ilkten beri hep normaldi hersey ama hareketsiz olunca doktorum sezaryanla almamiz lazim dedi bende doktoruma guvendigim icin mecbur oldu 😊
Turkan2556 Melikeyigit anladim canim bende 39 hafdama gecdim bendede acilma yok ayaklarim felaket şişmis artik dpgirmak isdiyorum