Asyaayaz1 dün bebek hareketi yoktu doktoruma yazdım bugün acil geliyorsun doğuma dedi gittim açılma yok fakat bebek kanala gelmiş artık ondan dolayı baskı ve ağrın olur dedi yatış verecekti ben istemedim bebek hareketleri düzelmezse geliyorsun dedi düzeldi hastanede iken eve gelince yine durdu yine gittik bu sefer covid testi falan verdim ettim heran için bekleyisteyiz birde bu olunca korktum açıkçası