İyi geceler kızlar 39+5deyim. Doğumla ilgili bir belirti vs yoktu hiç. Ancak son iki tuvalete gidişimde şeffaf sümüksü yapıda akıntım vardı peceteye silince yapışıp kaldi. Google yazdım ordaki görsellere benziyor. Kusura bakmayın açık açık yazıyorum ama nisan mi yoksa akinti mi emin olamadım. Karnım da daha düşmedi ama kasıklarımda hafif baskı hissetmeye basladim. Bilmiyorum doğum mu basladi, ilk hamileligim…. Kızım artık gelsin diyordum ama bir heyecan bastı kafam yanıyor sanki çok garip hissediyorum uykum falan kaçtı… Deneyimli ve bilgisi olan anneler lütfen yardımcı olun…