Hkbra bugün kontrolüm vardı doktorumuz çok iyi ve güler yüzlü gerçekten edirneden gelip gidiyorum üstelik 😊 medar,adatıp,beyhekimle anlaşmalıymış ben beyhekimi istiyorum ebe kadrosu iyi olduğu için ama hangisini istersen benim için sorun olmaz ama medarı tavsiye ediyorum dedi benim muayaneden sonrada kendisi medara viziteye geçti hatta yakınlık açısından orasını önerdi şuanlık bilmiyorum 25 haftalığız😌