Tuuanammm ben orda yaptırdım detaylıyı doktor gayet iyi inceliyor flyatta uygun fakat çokta profesyonel değil ofisi örneğin bir tane sekreter var sizi ultrasonda incelerken telefon çalıyor sekreter yanınızda konuşuyor doktoru zor duyuyorsunuz. Cd veriyoruz denildi eve bi geldik cd boş aktarmayı unuttuk dediler o yönden pek beğenmedim