ikizminikler İki marulum var artık🥬 bugün doktorumuz herşeyin yolunda olduğunu böyle devam ederse 38 de doğuma alacağını söyledi yani kaldı 3 haftacık😍 Rabbiminde izniyle ocağın başında doğumum gerçekleşecek ☺️ Varmı benim gibi oğlak anneleri?
Helin6334 ikizminikler maşallah bende ikizlere gebeyim iki tane kız şu ana kadar hersey yolundaydı smdı 28 ıncı haftadayım ama ara ara kasık agrım sırt ve bel agrım oluyor korkuyorum erken doğum riskimden siz neler yapıosunuz nasıl gecıyor gebelik😍🥰🙏🐣🐣
Esra0508 ikizminikler oh maşallah sağlıkla gelsinler insallah çarşamba günü randevum var benimde şuan 34+2 deyiz erken doğum riskim vardi kalkamasan yattım hala yatiyorum insallah kızlarımda 38 i beklerler
GozdeBabur ikizminikler bizde oğluşlarla 31+3 üz. Doktorumuz 37. Haftada alacağını söylüyor şu ana kadar sıkıntısız geçirdik inşallah bundan sonra da herşey güzel olur. Sağsalim kucağımıza almak nasip olsun inşallah
ikizminikler Helin6334 çok şükür güzel doktor bebeler müthiş deyince daha da güzelleşiyor 😊 hiç korkma erken doğumdan felan bende hep olurmu diye düşündüm çünkü çevre hep ikizler 7 aylık doğar deyip duruyordu 😂 hiç birine aldırış etme Rabbim kimseye taşıyamayacağı yük vermiyor taşıyoz çok şükür🤣 Sağlıkla alalım kucağımıza 🥰
Helin6334 ikizminikler amın ıns canım öyle olur bızde smdı 7. Incı aydayız ama ara ara kasık agrısı korkutuyor ciğer geliştiril iğneni vuruldun mu ben bu hafta vurulucam çarşamba kontrol var bakalım bebekler ne kadar olmuş 😍🐣🐣🙈sız kaç haftalıksınız bebeklerınız kaç kilo şu an rabbım korusun onları 🙏🙏
ikizminikler Helin6334 bi problem olmadıkça vurmuyorlar diye biliyorum ben bizde bahsi bile geçmedi 🤷🏻♀️ 2300 civarındalar şuan ama doktor tam ölçüm alamadım hareketliler baya dedi 🐥 sağlıkla gelsin cümlemizin ki 💕
ikizminikler gulcinsrdr neee 9 gün mü kaldı 🙈 bem bile heyecanlandım 😂 sağlıkla gelsinler inşallah doğum hikayeni bekliyorum 🥰
Burcubuglemyigit GozdeBabur Merhaba bizde 31+3 haftadayiz. Rahim agzi uzunlugunuz kaç mm acaba birde ciger gelistirici iğne oldunuz mu ?
Gayeninannesiyesim ikizminikler Hayırlısı ile kucağımiza alırız inşallah tahmini 1 Ocak gösteriyor bakalım erken gelmezse oğlak olacağız 🥰
ikizminikler Gayeninannesiyesim bende 1 ocak diye geçirdim hep içimden ama durabiliyorlarsa karnımda biraz daha kalsınlarda istiyorum 🥰 yeter ki sağlıkla evlerimize kavuşalım 💕
Evalong Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bizde tam 33. Haftaya girdik. İnşallah benimkiler de o 38. Haftayı gorur
GozdeBabur Burcubuglemyigit merhaba rahim ağzı uzunluğumu sormadım hiç her kontrole gittiğimizde doktorum herşeyin güzel gittiğini söylüyor ciğer geliştiricinin lafını bile etmedik henüz ama pazartesi kontrolüm var soracağım.