Gece birşey yiyip içmedim sabah erken gittim doktor geç gelme aç kalacaksın sonra kötü olma dedi. 9 olmamıştı aç karna kan verdim. 75lik yükleme yapıldı kutu sprite gibiydi. Bir saat sonra kan verdim, sonra bir saat daha geçti yine kan verdim bu sürede birşey yiyip içmiyorsun. Böyle hafif bir göz kararması halsizlik oldu bende aç kaldım diye bence bir de maskeyle iki saatten fazla oturuyorsun ondan mı bilemedim🤷🏻♀️