Hanımlar benim bir sıkıntım var ben çocuklugumdan beri hep gaz sancısı çekmişimdir ergenlikte de değişmedi bu gaz sıkışması hep yaşadım ve hep sonum hastanede bitti şimdide aynı şekilde bu sefer bebek oldugu için hastanede serum da veremiyorlar ben napim bilgisi olan varmı gaz sıkışması oldugu için kasıklara baskı yapıyor ve canım çok yanıyor 😔 her gün